Спочатку репетитор проведе аналіз навчальних навичок учня, виявить причини відкладання завдань. На заняттях буде створено звичну атмосферу, де важливо зосередитися на задачі без відволікаючих факторів. Викладач розробить чіткий план виконання завдань зі свого предмету в залежності від класу учня (5-11) з розподілом часу і контрольними точками для самоперевірки. Вправи для розвитку навичок самоконтролю будуть інтегровані у освітній процес. Підхід до кожного школяра індивідуальний, тому онлайн-репетитор коригуватиме методику навчання, орієнтуючись на конкретні потреби учня.
Рекомендується розпочати з 2-3 занять на тиждень по 1-1,5 години, щоб закріпити корисні звички та методики роботи над завданнями. Згодом кількість занять може бути скоригована залежно від індивідуальних успіхів школяра.
Крім вивчення шкільної дисципліни учитель акцентуватиме увагу на формуванні у школяра навичок планування, постановки цілей та самоконтролю. У ході занять викладач пояснить методи ефективного розподілу часу (техніка Помодоро, матриця Ейзенхауера), навчить використовувати планувальники для контролю виконання домашніх завдань з предмета.
Акцент буде зроблено на розвиток критичного мислення та умінь аналізувати інформацію: через обговорення пройденого матеріалу, вирішення завдань підвищеної складності. Репетитор онлайн допоможе розібратися в темах, які викликають труднощі, використовуючи активні методи навчання: дискусії, проектну роботу.
Для закріплення матеріалу передбачено домашні завдання з подальшою перевіркою. Репетитор відстежуватиме динаміку навчальних досягнень.
Рекомендована кількість онлайн-занять – 2-3 рази на тиждень тривалістю 1-1,5 години. Це дозволить підтримувати систематичність без перевантаження та дасть час для самостійної роботи над помилками та завданнями.
На заняттях застосовуються методики, спрямовані на розвиток навичок зосередження через інтерактивні вправи та активне залучення учня до освітнього процесу.
Репетитори-онлайн створюють індивідуальні плани роботи зі своїх дисциплін, які будуть відповідати особливостям сприйняття інформації конкретного школяра. Важливим елементом є розбивка навчального матеріалу на дрібні блоки з чергуванням теорії та практики, що сприяє кращому запам’ятовуванню .
Застосування методу “помодоро” -робота по 25 хвилин з наступною короткою перервою -допомагає підтримувати високий рівень концентрації. Також вчитель може використовувати ігрові форми навчання підвищення інтересу до предмета.
Обсяг онлайн-уроків визначається індивідуально, проте стандартна рекомендація для учнів середніх та старших класів становить 2-3 рази на тиждень по 1-1.5 години для досягнення стабільного прогресу.
Для вирішення комунікативних проблем у школяра педагог працюватиме у кілька етапів.
На першому етапі проводиться діагностика існуючих труднощів у спілкуванні, аналізуються конкретні ситуації конфліктів чи непорозуміння.
Потім онлайн-репетитор розробляє індивідуальну програму зі свого предмету, що включає формування навичок ефективного спілкування та емоційного інтелекту.
У процесі занять окрім вивчення предмету школяр вчиться розуміти чужі емоції та точки зору, правильно висловлювати свої почуття та думки.
Кількість занять, що рекомендується, — 1-2 на тиждень тривалістю 60 хвилин кожне. Загальна тривалість курсу визначається індивідуально.
Для відновлення інтересу до навчання, онлайн-викладач працює індивідуально з учнем, спираючись на його особисті інтереси та переваги. Репетитор використовує різноманітні методи навчання: наочні посібники, інтерактивні завдання та ігрові елементи для кращого сприйняття інформації.
На заняттях для 5-11 класів онлайн-репетитор ставить за мету не лише пояснити матеріал зі свого предмета, а й показати його практичну значимість. Підхід до кожного школяра індивідуальний: від виявлення слабких місць у знаннях до розробки індивідуальних завдань, що сприяють підвищенню мотивації.
Рекомендується розпочати з 2-3 уроків на тиждень по 1-1,5 години кожне. Це оптимальна кількість часу для усунення прогалин у знаннях без навантаження учня. Головне – створення довірливої атмосфери і налагодження контакту з дитиною, це є базовим фактором у підтримці інтересу до предмета, що вивчається.
Як показує практика навчання в дистанційному форматі в присутності онлайн репетитора з перших днів дає відчутні результати. Адже в даному випадку репетитор, хоч і перебуває на віддаленій відстані, але один на один віртуально спілкується з учнем (або ж у присутності нечисленної групи інших учнів такого ж віку і приблизного рівня знань).
Викладач під час спілкування з невеликою кількістю учнів може більш детально розбирати теми уроків, виявляти у школярів прогалини в знаннях, відпрацьовувати з кожним з них пройдений матеріал не один раз.
Заняття з онлайн тьюторами, як правило, не такі виснажливі, і нудні, як це буває в традиційній школі. Школярі швидше і краще засвоюють нові знання. Багато з них лише в присутності дистанційного репетитора відкидають комплекси, і розкриваються, як особистості, і одночасно проявляють свої приховані таланти.
Один із плюсів репетиторства онлайн у тому, що якщо батьки не бачать результату занять, то навчальний центр може швидко змінити викладача на іншого, який зможе пробудити інтерес дитини до предмету.
Наш репетиторський центр пропонує для учнів середньої та старшої школи індивідуальні заняття та заняття в міні-групах з онлайн-репетиторами по всім предметам. Зарахування учнів проводиться цілий рік, заняття проходять по Скайпу і за допомогою інших онлайн платформ і месенджерів.
Приймаємо заявки від батьків учнів з усіх куточків України а також й і з інших країн світу.
Кожен онлайн-репетитор центру має більш ніж 5-річний досвід роботи, на високому рівні знає свій предмет, вміє знаходити підходи до різних учнів.
Викладачі, проводять на перших уроках невелике тестування і розуміють здібності і рівень знань кожної дитини, що дає можливість індивідуально підходити до навчання школярів. Відштовхуючись від цього, тьютори складають персональні плани для кожного учня, дають можливість підлітку засвоювати матеріал в комфортному для нього темпі. При цьому вони часто випереджають шкільну програму.
Англійська мова 1-4 класи
Англійська мова 5-11 класи
Зарубіжна література
Німецька мова
1-9
Сторінка викладачаАнглійська мова 1-4 класи
Англійська мова 5-11 класи
Китайська мова
3-8
Сторінка викладачаАнглійська мова 1-4 класи
Англійська мова 5-11 класи
Китайська мова
1-11
Сторінка викладачаАнглійська мова 5-11 класи
Вчитель молодших класів
Зарубіжна література
1-11
Сторінка викладачаВчитель молодших класів
Математика 1-4 класи
Математика 5-11 класи
1-11
Сторінка викладачаВчитель молодших класів
Математика 1-4 класи
Підготовка до школи
Українська мова та література
1-11
Сторінка викладачаАнглійська мова 1-4 класи
Англійська мова 5-11 класи
Німецька мова
1-11, дорослі
Сторінка викладачаАнглійська мова 1-4 класи
Англійська мова 5-11 класи
Німецька мова
1-11
Сторінка викладачаВчитель молодших класів
Зарубіжна література
Українська мова та література
1-11
Сторінка викладача