Вартість онлайн-занять із репетиторами хімії
- 500 грн./60 хв
- 3200 грн./8 занять по 60 хв (вартість 1 заняття в абонементі 400 грн.)
- 2400 грн./8 занять по 60 хв. (вартість 1 заняття в абонементі 300 грн)
Хімія
Класи:7-11
Досвід:
Викладач хімії 7-11 класи, підготовка до ЗНО. Педагогічний стаж – 42 роки, 20 років – репетиторський стаж.
Освіта:
Дніпропетровський державний університет Педагогічне звання “вчитель-методист”, “Відмінник освіти України”. У 1997 років отримала Грант Сороса як кращий вчитель України.
Хімія
Класи:6-11
Досвід:
Викладач хімії; Вища кваліфікаційна категорія, звання – старший вчитель; Стаж викладання хімії – 25 років; Підготовка учнів до олімпіад, ЗНО.
Освіта:
Харківський державний університет ім. В. Н. Каразіна;
Біологія
Хімія
6-11
Досвід:
33 роки педагогічної роботи ,9 років репетиторської діяльності. Вища кваліфікаційна категорія, звання “Старший вчитель”.
Освіта:
Український державний педагогічний університет ім. М. Драгоманова, 1995 рік .
Інформатика
Математика 5-11 класи
Фізика
Хімія
2-11
Досвід:
Репетиторский стаж – 11 років.
Освіта:
НТУУ «КПІ», факультет біотехнології і біотехніки, кваліфікація – інженер біотехнологічного обладнання. Запорізька державна інженерна академія, економічний факультет, кваліфікація – економіст-фінансист. Запорізький національний університет, фізик-математик.
Спочатку репетитор хімії онлайн визначає сильні та слабкі сторони учня. Після детального аналізу результатів діагностики репетитор готує індивідуальний навчальний план з акцентом на вивчення чи повторення матеріалу за виявленими слабкими місцями.
У процесі занять акцент робиться на роз’ясненні складних тем із використанням наочних матеріалів та моделей молекул, а також на відпрацюванні навичок вирішення задач з хімії та проведення лабораторних експериментів для закріплення теоретичних знань.
Кількість онлайн-занять, що рекомендується, — 2-3 рази на тиждень по 60 хвилин. Це достатньо для забезпечення систематичного підходу до вивчення матеріалу без перевантажень для учня.
Онлайн-репетитор систематизує наявні знання учня та заповнює прогалини у знаннях з основних розділів хімії.
Органічна хімія. Учня знайомлять з основними класами органічних сполук (алкани, алкени, алкіни, ароматичні сполуки тощо) та типовими для них реакціями (гідрування, галогенування, окислення та ін.). Розвивають навички написання хімічних формул органічних молекул.
Неорганічна хімія. Велика увага приділяється засвоєнню властивостей елементів, що є базовим чинником успішного розв’язання завдань у цьому розділі. Вміння працювати з періодичною таблицею Д.І. Менделєєва допоможе визначити типи зв’язків у поєднанні, їх основні властивості.
Практикум. Школяр разом з онлайн-репетитором виконує типові завдання з кожного розділу хімії. Заняття також включають аналіз помилок учня. Також репетитор з учнем повторюють вивчений матеріал для закріплення навичок розпізнавання типу завдань для вибору правильного методу її вирішення.
Рекомендуються онлайн-уроки з репетитором до 1,5 години 3-4 рази на тиждень. Важливо не допускати довгих перерв між заняттями, таким чином підвищуючи шанси на успішну підготовку до іспитів за короткий часовий відрізок.
На онлайн-заняттях акцент робиться на практику вирішення задач з хімії: від найпростіших до складних. Регулярне вирішення задач з хімії сприяє закріпленню матеріалу.
Репетитор буде використовувати різні дидактичні матеріали, включаючи таблицю Менделєєва та молекулярні моделі для наочності. Структура освітнього процесу є гнучкою з можливістю адаптації під індивідуальні особливості кожного учня.
Це сприяє не тільки засвоєнню теоретичних основ хімії, а й розвиває логічне мислення та навички застосування знань у практичній діяльності.
Рекомендується проведення онлайн-занять із учнями 5-11 класів:
Репетитор з хімії онлайн починає з ґрунтовного вивчення теоретичних аспектів, механізмів хімічних реакцій та методів органічного синтезу у разі органічної хімії або розуміння законів збереження маси та енергії, кінетики для неорганічної хімії.
Просуваючись від простого до складного, учень починає з основ, наприклад, вивчення класифікації речовин, типи хімічних зв’язків перед переходом до більш складних тем. Це забезпечує міцну основу розуміння основ хімії.
Важливо розвивати здатність до швидкого перемикання уваги між завданнями: на олімпіадах часто доводиться вирішувати завдання різної складності та спрямованості за обмежену кількість часу. Програма занять включає виконання комплексних завдань із імітацією умов цієї олімпіади.
Бажана кількість занять – не менше трьох на тиждень тривалістю півтори години кожне.
Заняття з репетитором хімії по скайпу майже не відрізняються від звичайних. Вони проходять у форматі вчитель-учень або в міні-групах до 2 осіб. Репетитор має можливість приділити максимум уваги кожній дитині, що дозволяє краще освоїти складну чи незрозумілу тему та закріпити отримані знання. Інтернет уроки з репетитором включають презентації, інтерактивні завдання, які допомагають розібратися в складностях програми. Робота проходить у темпі, комфортному для учня.
Викладач в онлайн режимі допоможе зрозуміти різницю між металами та аморфними тілами, звичайними та інертними газами, засвоїти формули з неорганічної та органічної хімії тощо.
Ми в Planetaclub знаємо, як важливо закласти основу знань дитини, зацікавити предметом та допомагати у процесі навчання. Для цього наші дистанційні репетитори підбирають програму навчання для кожного учня та адаптують її до онлайн формату занять.
Найкращі онлайн репетитори з хімії знають всі тонкощі свого предмета. Учні, при регулярних заняттях, одержують високі бали у своїй школі та займаються із задоволенням!
Просимо ознайомитися з правилами відвідування та оплати.
Ми прагнемо створити найкращі умови для наших учнів. Ці правила допоможуть забезпечити якісне та своєчасне проведення занять. Вони створені для вашої зручності та комфортного навчання в нашому центрі. При цьому з розумінням ставимося до будь-яких нестандартних ситуацій і завжди готові піти на зустріч.
Правила:
Форс-мажорні обставини: відсутність світла, непередбачені ситуації
Поважна причина: хвороба
З усіх цих питань просимо звертатися до адміністрації навчального центру.