Вартість занять із логопедом
- 350 грн./40 хвилин
Логопед
Досвід:
Стаж роботи: 7 років. Специфіка занять: розробка індивідуальної траєкторії корекційно-розвиваючих занять для кожної дитини, активне включення елементів мозжечкової стимуляції та сенсорної інтеграції.
Освіта:
Донбаський державний педагогічний університет у 2016 р. Спеціалізація: корекція звуковимови, розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності; формування фонетико-фонематичної, лексико- граматичної сторін мови, зв’язного мовлення; розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики; вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення; розвиток психічних процесів (увага, пам’ять, мислення, уява тощо).
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
10 років педагогічної роботи. Виправлення недоліків звуковимови; Корекційні заняття з дітьми з ЗНМ різного ступеня складності; Корекційні заняття з дітьми з дефіцитом уваги та гіперактивністю; Логопедичний масаж; Логоневроз; Логопедична робота з дітьми та дорослими.
Освіта:
НПУ ім. М.П. Драгоманова, дефектологічний факультет
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
Стаж роботи 30 років.
Освіта:
ФФНМ, дислалія, дизартрія. Виправлення недоліків звуковимови; Корекційні заняття з дітьми з ЗНМ різного ступеня складності; Корекційні заняття з дітьми з дефіцитом уваги та гіперактивністю;
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
3 роки логопедичної роботи Постановка звуків Поповнення словникового запасу Алалія, дизартрія корекційні заняття з дітьми з ЗНМ логоневроз Вчитель – логопед, викладач корекційної педагогіки (логопедії), вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог шкіл з інклюзивним навчанням.
Освіта:
ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2020 рік
Вербальне спілкування – ефективний спосіб комунікації людей за допомогою слів. Унікальним інструментом передачі інформації служить мова. Вона допомагає донести думку до співрозмовника, висловити почуття, потреби. Красива мова людини будь-якого віку будується з таких складових:
Мовні дефекти найкраще піддаються корекції у дитячому віці. Однак, ніколи не пізно розпочати роботу над створенням успішної особи. Людям, що з дитинства страждають недостатньою розвиненістю артикуляційного апарату, заїканням, картавістю, слід звернутися до логопеда для дорослих.
Основне завдання логопеда-дефектолога є виявлення причин виникнення порушень промови а також їх корекція. Комплексна логопедична діяльність включає розвиток у дітей уважності, пам’яті, мислення, моторики, зорового, слухового сприйняття. Робота спеціаліста є повноцінним освітнім процесом.
Це лише загальні випадки, розвиток дітей індивідуальний.
Мовлення формується залежно від особливостей здоров’я, довкілля, емоційного стану. Молодший дошкільний вік 3-4 роки є особливо продуктивним для формування мовних навичок.
Дошкільнику важливо правильно вимовляти усі звуки. Це впливає на його подальший розвиток, правильне письмо та читання. Несвоєчасна діагностика проблем із вимовою у дошкільнят може стати основною причиною поганої успішності у школі. Обов’язкова умова проведення занять із дошкільнятами – ігровий формат.
У період становлення мовлення у разі виникнення будь-яких дефектів важливо своєчасно звернутися до хорошого логопеда, який проведе коригуючу роботу. Досвідчений фахівець знає, як захопити малюка.
Учень початкових класів має вміти плавно читати вголос, переказувати зміст тексту, розповідати напам’ять невеликі вірші, прозу, писати диктанти.
Професійний логопед в Ірпені може провести корекційну роботу зі школярами, які мають різні мовні дефекти, порушення інтелектуально-емоційного розвитку, навчальну неуспішність. Тільки висококваліфікований фахівець допоможе забути про мовні проблеми назавжди.
Слід розуміти, що автоматизація навичок вимови звуків є складним тривалим процесом. Регулярні заняття зі спеціалістом та виконання домашніх вправ підвищать ефективність роботи. Логопед може порекомендувати для дитини проведення логопедичного масажу, звернення до психолога чи невролога.
Логопед може допомогти усунути різні проблеми мовлення, такі як заїкуватість, дислалія, дисграфія, дислексія, афазія, дизартрія, ринолалія, алалія та інші. У тому числі ставить звуки з якими дитина має проблеми. Найчастіше це звуки “Р”, “С”, “Ж”, “Ш”, “Ч”. Педагог проводить діагностику, корекцію та профілактику порушень мовлення та пов’язаних з ними психологічних та педагогічних проблем.
Уроки проходят в индивидуальном формате. Каждый урок длится 40 минут. Занятия включают в себя различные упражнения, игры, задания, которые направлены на развитие и улучшение речевых навыков, а также на формирование положительного отношения к речи и самому себе. Занятия с логопедом проходят в уютной и дружественной атмосфере, с учетом индивидуальных особенностей каждого ребёнка. особливостей кожної дитини.
Тривалість і частота занять з логопедом залежить від типу та ступеня тяжкості порушення промови, У середньому, задля досягнення помітних результатів необхідно займатися з логопедом близько 3-4 місяців, по 1-2 десь у тиждень. Однак кожен випадок індивідуальний і вимагає індивідуального підходу. Часто буває досить 5-10 занять.
Що раніше Ви звернетеся за консультацією до фахівця, то краще. Формування мови малюків починається з лепетання, активне осмислення процесу відбувається у 2-3 роки. У цьому віці слід прийти на перший прийом до логопеда для визначення відповідності розвитку віку, діагностики та корекції порушень.
Заїкуватість у дітей виникає в 2-5 років, найбільш схильна до недуги чоловіча стать. Батьки помилково вважають причиною переляк або стрес. Справжнім винуватцем є ослаблена дитяча центральна нервова система, а стрес – тригер. Фактори, що призводять до заїкуватості – надмірне мовленнєве навантаження, підвищена стомлюваність.
Батьки можуть сприяти розвитку дитини раннього віку. На допомогу йдуть дитячі книжки, розвиваючі посібники, альбоми для мовленевого розвитку. У разі порушень важливо своєчасно звернутися до фахівця для відновлення мовленевих функцій. Від батьків потрібно знайти професійного логопеда, дотримуватися його вказівок, відстежувати позитивну динаміку.