м. Ірпінь, вул. Грибоєдова, 2 БЦ “Домінант”
ua
ru

Публічна оферта

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

про надання консультаційних послуг

Цей Договір публічної оферти (далі — «Оферта») є офіційною та публічною пропозицією ФОП Кримовська О.М. (далі — «Виконавець») укласти договір про надання консультаційних послуг з будь-якою фізичною особою, яка досягла 18 років та має цивільну дієздатність, або із законним представником неповнолітнього учня (далі — «Замовник»).

Ця Оферта розміщена на веб-сайті Виконавця за адресою:
https://planetaclub.com.ua/information/publichna-oferta/
і відповідно до статей 633, 639, 641 Цивільного кодексу України є публічним договором приєднання, умови якого є однаковими для всіх Замовників і не передбачають можливості індивідуального узгодження.

Повне та безумовне прийняття умов цієї Оферти (акцепт) здійснюється шляхом:
запису на заняття, резервування місця в групі, внесення передоплати чи повної оплати вартості послуг. Момент акцепту прирівнюється до моменту укладення двостороннього письмового договору між Сторонами.

  1. ТЕРМІНИ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Умови Оферти є відкритими та можуть бути змінені Виконавцем в односторонньому порядку. Усі зміни набирають чинності з моменту їх оприлюднення на веб-сайті Виконавця.
1.2. У цій Оферті наведені нижче терміни мають таке значення:

Акцепт – повне, безумовне і беззастережне прийняття Замовником умов цього Договору без будь-яких винятків і / або обмежень і є рівносильним укладенню двостороннього письмового Договору.
Послуги – консультаційні послуги (заняття, курси, тренінги тощо) у груповій або індивідуальній формі, офлайн або онлайн;
Учень — особа, яка безпосередньо отримує Послуги;
Абонемент — право відвідування встановленої кількості занять або занять протягом календарного місяця за умови здійснення передоплати;
Персональне посилання (онлайн) — унікальна адреса в мережі Інтернет для доступу до заняття, вебінару, запису або навчальних матеріалів;
Інтернет-сайт — офіційний ресурс Виконавця, що забезпечує доступ до інформації щодо Послуг та можливість укладання електронної угоди.

Виконавець – організація, що реалізує послуги, представлені на Інтернет-сайті.

Замовник – особа, яка вчинила Акцепт умов цієї Оферти і стає Замовником послуг Виконавця. Замовником може бути будь-яка дієздатна фізична особа, що уклала з Виконавцем Договір на умовах, викладених в оферті.

Замовлення – вибір окремих позицій з переліку послуг, зазначених Замовником при розміщенні замовлення і проведенні оплати.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1 Виконавець зобов’язується надавати Замовнику Послуги згідно з обраною програмою навчання відповідно до затвердженого розкладу, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити Послуги.
2.2 Опис, тривалість, форма та ціна Послуг визначаються на сайті Виконавця та чинні на момент акцепту.

  1. ПОРЯДОК ПРИЄДНАННЯ ДО ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

3.1 Згідно з цим Договором-офертою Виконавець бере на себе зобов’язання щодо надання послуг невизначеному колу Замовників, які звернулися за вказаними послугами.

3.2 Фактом, що підтверджує укладення Договору-оферти є запис на індивідуальне заняття та/або реєстрація місця у групі або класі онлайн школи шляхом внесення передоплати або повної оплати вартості послуг.

3.3 Згідно ч.1 ст. 634 Цивільного кодексу України сторона Виконавець є стороною, що встановлює умови даного договору. Укладення Договору-оферти може відбутися лише шляхом приєднання сторони Замовника до умов договору.

3.4 Акцептувати пропозицію може будь-яка фізична особа, яка досягла 18-річного віку та має повну цивільну дієздатність, або яка є батьком/законним представником учня.

3.5 Акцепт Договору-оферти означає що Замовник повністю ознайомлений з умовами даного договору та правилами надання консультаційних послуг.

3.6 Замовник приймає без зауважень всі умови даного Договору-оферти.

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1 Послуги надаються після надходження коштів на рахунок Виконавця.

4.2 У разі онлайн формату надання послуги Виконавець надсилає персональне посилання на електронну пошту або месенджер, зазначені Замовником.

4.3 Персональне посилання є конфіденційним та надається одному Замовнику / Учню. Передача третім особам заборонена.

4.4 Замовник самостійно забезпечує технічні умови, необхідні для отримання онлайн послуг.

4.5 Під час занять не дозволяється: порушення дисципліни, використання нецензурної лексики, перешкоджання проведенню заняття, реклама, конфліктна поведінка.

4.6 У разі порушення пункту 4.5 Виконавець залишає за собою право припинити надання Послуг без повернення коштів.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1 Виконавець зобов’язаний:

5.1.1 Організовувати консультаційні послуги з урахуванням вікових особливостей учня у приміщенні навчально-освітнього центру або з використанням інтернет-технологій відповідно до п.1.1 цього Договору; а також у відповідності до державних програм;

5.1.2 Затвердити розклад занять;

5.1.3 Затвердити вартість занять;

5.1.4 Повідомляти Замовника про будь-які зміни в розкладі та в прайс-листі;

5.2 Виконавець має право:

5.2.1 Вільно обирати, розробляти і впроваджувати в навчальний процес нові, в тому числі авторські методи навчання, що дозволяють підвищити ефективність навчання учнів, з обов’язковим дотриманням вимог державних програм;

5.2.2 Самостійно встановлювати та змінювати вартість, дні і тривалість занять;

5.2.3 Залучати для виконання послуг інших фізичних осіб – представників Виконавця.

5.2.4 В разі необхідності замінити одного педагога іншим, а також перенести час заняття, попередньо повідомивши Замовника;

5.2.5 Вимагати дотримання правил оплати та відвідування занять;

5.3  Замовник зобов’язаний:

5.3.1 Своєчасно оплачувати послуги, зазначені в п.1.1. цього Договору;

5.3.2 Отримувати надані послуги, а саме організовувати відвідування учнями оплачених занять відповідно до розкладу і терміну дії абонемента;

5.3.3 Забезпечити присутність учня на заняттях;

5.3.4 Не допускати випадків відсутності учня на заняттях без поважних причин;

5.3.5 Інформувати про відсутність учня на заняттях.

5.3.6 Дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, які розміщені на сайті та/або надані Замовнику шляхом повідомлення у месенджери Замовника, а також погоджуватися зі змінами в розкладі;

5.4  Замовник має право:

5.4.1 Обирати та отримувати послуги, що надаються навчально-освітнім центром, відповідно до розкладу за наявності місця у групі;

5.4.2 Припинити відвідування навчально-освітнього центру в односторонньому порядку, повідомивши про це центр.

Замовник та Виконавець, усвідомлюючи важливість співпраці, узгодженості дій та правил взаємоповаги, зобов’язуються спільно працювати над створенням належних умов навчання та розвитку учня, відповідно до чинного законодавства України, навчальних планів та інших внутрішніх документів Виконавця, а також положень цієї Оферти; взаємодіяти відповідно до принципів дитиноцентризму, утримуватися від упередженого або необґрунтованого втручання в професійну діяльність адміністрації та вчителів Виконавця; дотримуватися етичних норм у спілкуванні.

Наповнення та структура навчального плану, зміст навчальних матеріалів, включно з внесенням до них змін та удосконалення матеріалів (в тому числі, протягом поточного навчального року) належать до виключної компетенції Виконавця. Такі зміни не потребують погодження з Замовником, за умови, що вони не знижують якість освітніх послуг, за цим Договором Офертою.

  1. УМОВИ ОПЛАТИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ

6.1 Навчально-освітній центр працює по абонементній системі на умові 100 % передоплати за навчальний період (8 занять для навчальних курсів, або календарний місяць для послуг з щоденним відвідуванням в будні дні) та на умовах 100% передоплати одного заняття при відвідуванні індивідуальних занять;

6.2 Замовник сплачує послуги відповідно до затвердженого прайс-листа, розміщеного на сайті Виконавця, шляхом внесення грошових коштів на рахунок навчального центру або іншим способом, передбаченим чинним законодавством України. Замовник має право повернути внесені абонементом кошти після першого заняття навчального періоду (8 занять або календарний місяць). В такому випадку грошові кошти повертаються за винятком вартості першого заняття або навчального дня.

6.3 Оплата послуг проводиться перед початком дії нового абонемента, тобто до початку останнього заняття діючого абонемента для абонементів на 8 занять та до 25 числа поточного календарного місяця за наступний, для послуг з щоденним відвідуванням в будні дні, відповідно до тарифів, наведених в прайс-листі, розміщеному на сайті Виконавця.

6.4 Оплата здійснюється в розмірі 100% передоплати на рахунок ;

6.5 У випадку скасування індивідуального заняття менше ніж за 4 години до його початку без поважної причини, воно підлягає повній оплаті.

  1. ТЕРМІН ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

Договір-оферта про надання консультаційних послуг набуває чинності з моменту акцепту, і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, або до моменту розірвання на умовах визначених Договором.

  1. УМОВИ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

8.1 Договір-оферта може бути розірваний з ініціативи Замовника в односторонньому порядку шляхом припинення відвідування занять. У даному випадку, кошти за невикористані в поточному абонементі заняття, не повертаються. У випадку внесення Замовником передоплати за кілька абонементів наперед (наступний абонемент на 8 занять або наступний календарний місяць), кошти за всі наступні абонементи або календарні місяці, повертаються в повному обсязі.

8.2 Договір-оферта може бути розірваний з ініціативи Виконавця в односторонньому порядку, шляхом повідомлення Замовника будь-яким засобом зв’язку. Уданому випадку Виконавець повертає Замовнику фактично сплачені ним кошти за невикористанні заняття протягом одного місяця з моменту отримання повідомлення Замовником.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1 Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором-офертою відповідно до чинного законодавства;

9.2 Виконавець консультаційних послуг несе відповідальність тільки за ті зобов’язання, які вказані в Договорі-оферті.

9.3 У випадку порушення Замовником умов цього Договору-оферти Виконавець консультаційних послуг не несе відповідальності за ті зобов’язання, які вказані в Договорі-оферті.

9.4 Замовник підтверджує та бере на себе обов’язок утримуватися від:

9.4.1 копіювання, передачі або будь-якого іншого розповсюдження навчального контенту (зокрема відеозаписів уроків, текстових матеріалів, презентацій та інших ресурсів);

9.4.2 надання третім особам персональних доступів або індивідуальних посилань, отриманих від Виконавця;

9.4.3 здійснення запису онлайн занять без попереднього письмового погодження з Виконавцем;

9.4.4 використання матеріалів навчального характеру у комерційній, освітній, публічній або іншій діяльності без офіційної згоди Виконавця.

9.5. Усі навчальні матеріали, надані Виконавцем, є об’єктами авторського права та/або комерційної таємниці. У разі незаконного використання, тиражування, розповсюдження або відтворення таких матеріалів Замовник несе відповідальність згідно з чинним законодавством України, включно, але не обмежуючись: цивільно-правовою, адміністративною та кримінальною відповідальністю. У разі встановлення факту незаконного використання навчального контенту Замовник зобов’язаний компенсувати Виконавцю всі нанесені збитки.

9.6. Виконавець має право захищати свої інтереси як у судовому, так і в позасудовому порядку. Замовник, у свою чергу, несе відповідальність також за:

9.6.1 будь-яке втручання у функціонування платформи, використання шкідливого ПЗ, автоматизованих скриптів чи інших технічних засобів впливу;

9.6.2 поширення недостовірної інформації щодо Виконавця, яка може завдати шкоди його діловій репутації;

9.6.3 порушення норм етичної поведінки у взаємодії з представниками та працівниками Виконавця, включаючи випадки тиску, образ чи некоректної комунікації.

9.7. Замовник не має права висувати претензії до Виконавця щодо очікуваних результатів навчання, якщо онлайн або офлайн заняття були проведені у повному обсязі, або якщо доступ до навчальної платформи був наданий Учню та/або Замовнику в повному обсязі та Виконавець належно виконав свої зобов’язання. Виконавець не несе відповідальності за:

9.7.1 низькі результати навчання у разі самостійного опрацювання матеріалів;

9.7.2 пропуски уроків або неучасть в освітньому процесі з будь-яких причин;

9.7.3 відсутність електроенергії, зокрема у випадку планових або аварійних відключень, несправності обладнання чи ліній електропередач;

9.7.4 відсутність, нестабільність або недостатню швидкість інтернет-з’єднання між пристроями Замовника/Учня та сервером навчальної платформи;

9.7.5 технічні збої, що виникають у результаті несправності обладнання або програмного забезпечення, яким користуються Замовник або Учень;

9.7.6 обмеження, зумовлені діями чи впливом третіх осіб, що перешкоджають роботі мережі інтернет або навчальної платформи й не підконтрольні Виконавцю.

  1. ІНШІ УМОВИ:

10.1. У разі відсутності учня на заняттях встановлених графіком, учень отримує матеріали попереднього заняття і опрацьовує пропущений матеріал самостійно та шляхом проведення додаткових консультацій з викладачем. Перерахунки по оплаті пропущених занять не проводяться.

10.2. У разі відсутності учня на заняттях протягом більше 1 (одного) місяця без поважної причини, місце за учнем не зберігається і відновлення занять можливе лише за наявності місця в групі та/або в розкладі індивідуальних занять за вартістю в прайс-листі, яка буде діяти на момент відновлення занять.

10.3.Запис на заняття з метою отримання консультаційних послуг і подальша оплата послуг Виконавця, означає згоду Замовника на обробку Виконавцем своїх персональних даних з метою виконання умов цього Договору-оферти, можливості проведення взаєморозрахунків. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії оферти, а також протягом наступних п’яти років після закінчення її дії. Знищення персональних даних є підставою для розірвання Договору-оферти і виконується виключно на підставі письмової (паперової) заяви Замовника. В такому випадку, Оферта розривається з дати, зазначеної у відповідному повідомленні Виконавця. Крім цього, укладенням цієї Оферти, суб’єкт персональних даних підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються з метою можливості виконання умов цієї Оферти, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Суб’єкт персональних даних також погоджується з тим, що Виконавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень суб’єкта персональних даних, не змінюючи при цьому мету обробки персональних даних. Обсяг прав суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.

  1. ФОРС-МАЖОР

Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань за даним Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набуття чинності даного Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбаченими та які неможливо було запобігти розумними заходами.

РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ​

Фізична особа-підприємець: Кримовська Ольга Михайлівна

Виписка № 2 357 000 0000 011638 від 23.11.2017 р.

Місцезнаходження: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Українська, 83б, корп..7-5

 

Файл для завантаження Публічної оферти ось тут.

Про Planetaclub
Наші викладачі​
Питання та відповіді
Наші відгуки
Способи оплати
TikTok Facebook Instagram Telegram Viber Зателефонуйте нам
Зворотній зв'язок
Публічна оферта