Вартість занять із логопедом
Індивідуально
- 400 грн./40 хвилин
Логопед
Досвід:
Стаж роботи: 7 років. Специфіка занять: розробка індивідуальної траєкторії корекційно-розвиваючих занять для кожної дитини, активне включення елементів мозжечкової стимуляції та сенсорної інтеграції.
Освіта:
Донбаський державний педагогічний університет у 2016 р. Спеціалізація: корекція звуковимови, розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності; формування фонетико-фонематичної, лексико- граматичної сторін мови, зв’язного мовлення; розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики; вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення; розвиток психічних процесів (увага, пам’ять, мислення, уява тощо).
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
10 років педагогічної роботи. Виправлення недоліків звуковимови; Корекційні заняття з дітьми з ЗНМ різного ступеня складності; Корекційні заняття з дітьми з дефіцитом уваги та гіперактивністю; Логопедичний масаж; Логоневроз; Логопедична робота з дітьми та дорослими.
Освіта:
НПУ ім. М.П. Драгоманова, дефектологічний факультет
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
Стаж роботи 30 років.
Освіта:
ФФНМ, дислалія, дизартрія. Виправлення недоліків звуковимови; Корекційні заняття з дітьми з ЗНМ різного ступеня складності; Корекційні заняття з дітьми з дефіцитом уваги та гіперактивністю;
Логопед
Класи:1-4
Досвід:
3 роки логопедичної роботи Постановка звуків Поповнення словникового запасу Алалія, дизартрія корекційні заняття з дітьми з ЗНМ логоневроз Вчитель – логопед, викладач корекційної педагогіки (логопедії), вчитель-реабілітолог, вчитель-дефектолог шкіл з інклюзивним навчанням.
Освіта:
ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2020 рік
У віці 3–4 років дитина відкриває світ через слова, пробуючи їх на смак, наче стиглі фрукти. Логопед стає провідником у цій подорожі, допомагаючи малюкам, чиї язички ще не справляються з чіткою вимовою або зв’язним оповіданням. Заняття будуються через захопливу гру: через пісеньки, ритмічні віршики та дзеркальні вправи для губ і язика дитина вчиться керувати своєю мовою. Фахівець тонко вловлює особливості дитячої особистості, створюючи атмосферу довіри, де малюк розкривається і сміливо пробує нові звуки.
У центрі уваги — розвиток слуху до звуків мови, збагачення словникового запасу та перші кроки до побудови фраз. В українському контексті логопед допомагає опанувати мелодику рідної мови, акцентуючи увагу на таких звуках, як «щ», «ч» або «дж», які часто викликають труднощі. Заняття вплітаються в підготовку до дитячого садка, де додаються елементи спілкування в групі, а також основи ритміки та моторики для стимуляції мовленнєвої активності.
У 5–6 років дитина стоїть на порозі школи, і мовленнєва зрілість стає її візитною карткою. Логопед допомагає відшліфувати вимову, усуваючи недоліки, такі як картавість або нечіткість приголосних, і вчить дитину висловлювати думки зв’язно. У цьому віці закладаються основи читання та письма, тому заняття включають ігри на розрізнення звуків та їх поєднання у слова, щоб дитина впевнено ступила у світ літер.
Логопед також формує вміння правильно будувати речення, використовуючи багатство української граматики. В умовах двомовного середовища України фахівець допомагає дитині говорити чисто, без домішок суржику, зберігаючи колорит рідної мови. Заняття оживають через театральні сценки, діалоги та розповіді за картинками, які пробуджують уяву.
Діти 7–8 років, учні 1–2 класів, занурюються в шкільне життя, де чіткість мовлення визначає їхню впевненість на уроках. Логопед стає союзником, допомагаючи усунути проблеми з вимовою складних звуків, таких як «р» чи «ц», і підтримуючи тих, хто стикається з труднощами в письмі або читанні, спричиненими особливостями мовлення. Заняття спрямовані на розвиток виразності, щоб дитина могла сміливо відповідати біля дошки чи ділитися думками з однокласниками.
В українських школах програма включає українську мову та читання, тому логопед допомагає опанувати тонкощі наголосів, інтонацій і правильної побудови фраз рідною мовою. Уроки будуються навколо реальних шкільних завдань: наприклад, переказ текстів або відповіді на запитання за прочитаним. Це робить заняття живими та практично корисними.
У 9–10 років, у 3–4 класах, діти стикаються зі зростаючою складністю шкільної програми, де мовленнєва впевненість стає їхньою опорою. Логопед допомагає усунути останні недоліки у вимові та працює над плавністю й темпом мовлення, щоб дитина говорила природно і без напруги. Особлива увага приділяється вмінню яскраво й логічно викладати думки, що важливо для усних відповідей і перших шкільних доповідей.
В українських реаліях програма 3–4 класів поглиблює вивчення української мови та літератури, тому логопед допомагає дитині опанувати складні мовні конструкції та виразно читати тексти. Заняття включають розбір літературних творів, вправи на складання історій і навіть елементи імпровізації, щоб дитина вчилася думати й говорити вільно. Це сприяє не лише розвитку мовлення, а й формуванню аналітичного мислення.
У 11–12 років, переходячи до 5–6 класів, діти вступають у світ середньої школи, де вміння ясно й переконливо говорити стає їхньою візитівкою. Логопед допомагає справлятися з такими викликами, як швидке чи нечітке мовлення, заїкання або труднощі з побудовою складних фраз. Заняття спрямовані на розвиток навичок публічних виступів, адже шкільна програма вимагає участі в обговореннях, презентаціях і навіть дебатах. Фахівець відточує дикцію, вчить дитину використовувати інтонацію та розставляти акценти, щоб мовлення звучало переконливо.
В українських школах 5–6 класів акцент робиться на поглиблене вивчення української мови, літератури та основ суспільствознавства, де мовленнєва компетентність визначає успіх. Логопед допомагає опанувати науковий стиль мовлення, включаючи терміни та складні синтаксичні конструкції. Заняття оживають через рольові ігри, аналіз текстів і тренування в аргументації, щоб дитина могла впевнено застосовувати мовленнєві навички в житті.
Мовлення – це дивовижний дар, який допомагає нам ділитися думками, знаходити спільну мову з оточуючими та почуватися впевненіше. Але іноді вимова звуків, плавність мовлення чи розуміння слів можуть викликати труднощі, особливо у дітей.
Логопед допомагає впоратися з цими викликами, відкриваючи шлях до чіткого та вільного мовлення. Чітка вимова не лише покращує комунікацію, а й впливає на успіхи в навчанні, спілкування з друзями та впевненість у собі. Робота з логопедом – це не просто виправлення звуків, а можливість розкрити потенціал дитини, допомогти їй легше висловлювати свої думки та почуватися комфортно в будь-якій ситуації.
Мовлення формується залежно від особливостей здоров’я, навколишнього середовища, емоційного стану. Молодший дошкільний вік 3–4 роки є особливо продуктивним для формування мовленнєвих навичок.
Дошкільнику важливо правильно вимовляти всі звуки. Це впливає на його подальший розвиток, правильне письмо та читання. Несвоєчасна діагностика проблем із мовленням у дошкільнят може стати основною причиною низької успішності в школі. Обов’язковою умовою проведення занять із дошкільником є ігровий формат.
Мовлення школяра формується під впливом навчання, спілкування з друзями та загального рівня навантаження. Вік 7–10 років – це час, коли мовленнєві навички активно розвиваються та закріплюються. Чітка вимова допомагає дитині впевнено відповідати на уроках, ясно висловлювати думки та легше засвоювати матеріал.
Проблеми з мовленням можуть заважати навчанню, викликати невпевненість і ускладнювати спілкування. Своєчасна робота з логопедом дозволяє усунути труднощі, покращити дикцію та підготувати дитину до успішного навчання.
Це лише загальні випадки, розвиток кожної дитини індивідуальний, і проблеми можуть бути унікальними.
Ми розуміємо, як важливо знайти підхід до кожної дитини. Наші логопеди – це фахівці з досвідом, які щиро хочуть допомогти. Ми створюємо теплу та підтримуючу атмосферу, де діти не бояться помилятися і з радістю вчаться новому. Кожна дитина унікальна, і ми підбираємо програму, яка підходить саме їй, ураховуючи її особливості та темп розвитку. Наша мета – не просто виправити мовленнєві труднощі, а й надихнути дитину на впевнене спілкування, щоб вона почувалася почутою.
Слід розуміти, що автоматизація навичок вимови звуків – складний тривалий процес. Регулярні заняття з фахівцем і виконання домашніх вправ підвищать ефективність роботи. Логопед може порекомендувати для дитини проведення логопедичного масажу, звернення до психолога, невролога.
Логопед може допомогти усунути різні проблеми мовлення, такі як заїкуватість, дислалія, дисграфія, дислексія, афазія, дизартрія, ринолалія, алалія та інші. У тому числі ставить звуки з якими дитина має проблеми. Найчастіше це звуки “Р”, “С”, “Ж”, “Ш”, “Ч”. Педагог проводить діагностику, корекцію та профілактику порушень мовлення та пов’язаних з ними психологічних та педагогічних проблем.
Уроки проходят в индивидуальном формате. Каждый урок длится 40 минут. Занятия включают в себя различные упражнения, игры, задания, которые направлены на развитие и улучшение речевых навыков, а также на формирование положительного отношения к речи и самому себе. Занятия с логопедом проходят в уютной и дружественной атмосфере, с учетом индивидуальных особенностей каждого ребёнка. особливостей кожної дитини.
Тривалість і частота занять з логопедом залежить від типу та ступеня тяжкості порушення промови, У середньому, задля досягнення помітних результатів необхідно займатися з логопедом близько 3-4 місяців, по 1-2 десь у тиждень. Однак кожен випадок індивідуальний і вимагає індивідуального підходу. Часто буває досить 5-10 занять.
Що раніше Ви звернетеся за консультацією до фахівця, то краще. Формування мови малюків починається з лепетання, активне осмислення процесу відбувається у 2-3 роки. У цьому віці слід прийти на перший прийом до логопеда для визначення відповідності розвитку віку, діагностики та корекції порушень.
Заїкуватість у дітей виникає в 2-5 років, найбільш схильна до недуги чоловіча стать. Батьки помилково вважають причиною переляк або стрес. Справжнім винуватцем є ослаблена дитяча центральна нервова система, а стрес – тригер. Фактори, що призводять до заїкуватості – надмірне мовленнєве навантаження, підвищена стомлюваність.
Батьки можуть сприяти розвитку дитини раннього віку. На допомогу йдуть дитячі книжки, розвиваючі посібники, альбоми для мовленевого розвитку. У разі порушень важливо своєчасно звернутися до фахівця для відновлення мовленевих функцій. Від батьків потрібно знайти професійного логопеда, дотримуватися його вказівок, відстежувати позитивну динаміку.